czwartek, 6 sierpnia 2015

Zielono-żółty zamotek

Hej!
Praca wre i wciąż tworzę nowe rzeczy. Niedługo pokażę Wam, co stworzyłam dla przemiłej pary. Przesyłka powinna dotrzeć do nich lada dzień, więc będę mogła pokazać rzeczy, które dla nich stworzyłam. Tymczasem dzisiaj chcę pokazać najnowszy zamotek w żywych kolorach:


I oryginalne zdjęcie :D
Ciężko mi się go dłubało w upale i chorobie, jednak w końcu powstał. Będzie idealny na jesień, kiedy wszystko robi się szare i przytłaczające :)
Zapraszam Was też na nowy fanpage - znajdziecie tam bardzo dużo inspiracji! :)

Pozdrawiam! :)

4 komentarze:

  1. też się zabieram za zrobienie takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te zamotki :) robiłam sobie kiedys naszyjnik z szarego t-shirtu bardzo długo go nosiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw kolorystyczy:). Ja też lubię zamotki, kilka już stworzyłam a kolejne "chodzą" mi po głowie

    OdpowiedzUsuń