niedziela, 14 sierpnia 2016

Przegląd prasy: Szycie jest łatwe, Crafty, Amigurumi

Hej!
W tym tygodniu zaszalałam z gazetami, bo w końcu trafiłam na fajne tytuły. Będzie co czytać w chłodne wieczory :)

Burda, Szycie jest łatwe, nr 3/2016, cena 12.99 zł
Skoro zaczęłam zbierać tę serię, to kupiłam przedostatnią część. Znowu jest tu masa wiedzy - tym razem na następujące tematy:
-kącik krawiecki
-wszywanie i przyszywanie rękawów
-ściągacz, mankiet, wywinięcie
-szycie rozcięć w rękawach
-poduszki na ramiona
-taśmy
-kołnierze
-skóra
-kieszenie
-pomysły na przechowywanie nici
-wieszaczki i szlufki
-zatrzaski
-dziurki na guziki
-taśmy koronkowe
-podszewka
Tradycyjnie jest tu sporo tekstu i obrazków. Szczególnie spodobał mi się rozdział o kieszeniach - nigdy nie wgłębiałam się w temat i nie wiedziałam, że jest tyle rodzajów ;) Nie przeczytałam jeszcze tego numeru od deski do deski, ale już widzę, że warto go było kupić. 


Crafty, jesień 2016, cena 10.99 zł
Jak już ostatnio wspominałam, jest to mój ulubiony magazyn o tworzeniu. Ostatnio nawet zastanawiałam się, kiedy wyjdzie nowy numer, a tu proszę, już jest ;) Tematyka jest związana z jesienią, co oczywiście nie powinno dziwić, w końcu to numer na jesień. Znowu jest tu masa pomysłów i inspiracji, aż przyjemnie rzucić na tę gazetkę okiem.
Bardzo spodobały mi się ozdobne listki, miś, szydełkowe nakładki na słoiki oraz czekolada z fistaszkami (wygląda smakowicie!). No, a do tego te bajecznie wyglądające kosmetyki... Muszę w końcu zebrać się w sobie i stworzyć choćby mydełko kiwi. Jeśli chodzi o temat numeru, to tym razem jest to papier.
Numer jak zwykle mi się podoba i... już czekam na wydanie zimowe :D


Anna Specjalna, We Love Amigurumi. Najlepsi szydełkowi przyjaciele, nr 1, cena 7.90 zł
A na koniec zostawiłam nowość, która skradła moje serce. Nie mogę przestać patrzeć na te urocze zwierzaki, a w szczególności na...
 ...nietoperza (chociaż za żywymi to nie przepadam). Najbardziej podoba mi się to, że są opisy, a nie schematy. Mam ochotę wyszydełkować te wszystkie słodziaki :D Szkoda tylko, że czasu brak :D
Muszę się przyczepić tylko jednej rzeczy - okładka mogłaby być nieco mocniejsza, bo jeszcze moment i się porwie. Ot, takie zboczenie zawodowe :D


Macie którąś z tych gazetek? :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, szkoda że sam nie szydełkuję.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ta szydełkowa Anna to może jeszcze jest w sklepach! Ale czad!

    OdpowiedzUsuń