piątek, 16 czerwca 2017

Wyhodowałam kaktusa

Hej!
W ostatnią niedzielę spontanicznie wybrałam się do Warszawy. A skoro Wawa - to i Tiger! Lubię ten sklep ze względu na dość ciekawe produkty. Udało mi się wyhaczyć kilka fajnych (potrzebnych i niepotrzebnych :D) rzeczy. Jedną z nich jest zestaw do wyhaftowania kaktusa. Kosztował 6 zł.
W zestawie jest niemal wszystko, co potrzeba do pracy. Jest materiał z nadrukiem, kulka do wypchania, mulina, igła oraz instrukcja. Brakuje tamborka.
Postanowiłam nie korzystać z nici z zestawu. Wyjątkiem był żółty, ale resztę kolorów wybrałam sobie z własnego zbioru. I tak wczoraj sobie cały dzień hodowałam tego kaktusa na tamborku. Muszę przyznać, że haft bardzo mnie relaksuje i jak mam okazję, to coś tam sobie wyszywam :)

 Lubicie haftować? :)

5 komentarzy:

  1. Taką hodowlę to ja rozumiem :) Piękny haft !
    Też lubię kaktusy, w każdej postaci :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było jeszcze skopiować wzór i dorobić mini kaktusy do kompletu , ale by wtedy bombowo wyglądały na tej półeczce , zresztą nawet ten jeden daje czadu !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta poduszka! Chętnie bym zakupiła taki zestaw! Jak spotkam to na pewno się skusze;) Twoja wyszła rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i przynajmniej masz pewność, że nie uschnie nawet jak zapomnisz o nim na rok. :D

    OdpowiedzUsuń