sobota, 22 lipca 2017

Gipsowy świecznik DIY

Hej!
Mam całkiem sporo różnych świeczników. Wczoraj z racji urlopu działałam twórczo i zrobiłam mnóstwo rzeczy. Dawno nie byłam z siebie tak zadowolona :) Głównym celem było pomalowanie półki. Musiałam z niej wszystko zdjąć i w ręce wpadły mi świeczki w serduszka, które trzymałam właśnie na owej półce. Chciałam je wetknąć do jakiegoś świecznika, a tu zonk - same świeczniki na podgrzewacze. No to zakasałam rękawy i sru do roboty :D Nawet długo się nie zastanawiałam nad tym, z czego go zrobić. W zasięgu mojego wzroku dostrzegłam gips i postanowiłam zrobić taki sam świecznik, jaki zrobiłam całkiem niedawno (na tea lighty). Nie pokazywałam go, bo wciąż jest nieskończony (nabiera mocy prawnej :D).

Co będzie potrzebne?
-gips
-woda
-plastikowy kubeczek
-świeczka i kawałek przezroczystej folii spożywczej
-miska i mieszadełko
-farby, Złotol/Srebrol (opcjonalnie)
W miseczce mieszamy wodę z gipsem (zgodnie z prawidłami rozrabiania gipsu).
Przelewamy gips do kubeczka. Po jakichś 3 minutach zanurzamy świeczkę owiniętą folią i wyciągamy.
Formujemy, ugniatamy i czekamy, aż wyschnie.
Wyciągamy świecznik z kubeczka. Jest gotowy!
Ja nie byłabym sobą, gdybym go nie pomalowała Złotolem :D
I gotowe!
 Podoba mi się, że nie jest równy. Nawet nie zamierzałam zbytnio nad nim pracować.
Jak Wam się podoba? :)

3 komentarze: