czwartek, 17 sierpnia 2017

Stemple DIY

Hej!
Jak już nie raz wspominałam, jestem maniaczką stempli. Mam ich całe mnóstwo i wciąż powiększam swoją kolekcję. Trochę kupuję, trochę tworzę sama. Dzisiaj akurat chcę pokazać najnowsze wytwory, czyli kilka stempli z folii piankowej. Swoją drogą robiłam już kilka takich, więcej w tym poście.
Co będzie potrzebne?
-folia piankowa
-drewienka/korki od wina
-klej magiczny
-nożyczki
-długopis/ołówek
-dziurkacze ozdobne (opcjonalnie)
Z folii piankowej wycinamy wybrane przez nas kształty. Możemy puścić wodze fantazji i wyciąć coś własnego, albo dopomóc sobie dziurkaczem. Gdybyście potrzebowali inspiracji, zapraszam na tablicę na Pintereście.
Można też kupić gotowe naklejki z folii piankowej, teraz z racji zbliżającego się początku roku szkolnego jest ich prawdziwe zatrzęsienie w sklepach. Literki (KIK) bardzo się przydają - można dzięki nim wykonać własne napisy na ubraniach i dodatkach, a także na papierze.
Serduszek (Pepco) nigdy dość ;)
Ja za pomocą dziurkacza wycięłam serce:
Długopisem robimy wgłębienia w kształcie. Ja zrobiłam kropki.
Następnie przyklejamy kształt na korek:
Lub, jak w tym przypadku, na drewienko:
Tworzymy tyle pieczątek, na ile mamy ochotę (lub na tyle, na ile starczy materiałów :D).
Ja swoje drewienka podrasowałam pirografem, by było widać, co dany stempel przedstawia.
Tak niektóre z nich prezentują się na kartce:
Pieczątki na drewienkach trzymam w takiej oto opakowce:
Zrobiłam je z takiego opakowania po błyszczykach:
Jak Wam się podobają takie stemple? :)

5 komentarzy: