piątek, 24 listopada 2017

Filcowe dodatki | Broszki | Magnesy | Etui na powerbank

Hej!
Czas na kolejne filcowe wyrobki. Oj, dużo z filcu rzeczy u mnie powstaje! Co chwilę wpada mi do głowy pomysł na coś nowego i cieszę się z zapasów materiału, jakie poczyniłam :)
Filcowe magnesy
Długo marzyłam o robieniu magnesów, ale magnetyczny arkusz zaginął mi gdzieś w chacie. Z pomocą przyszedł Tiger, w którym nabyłam papier magnetyczny. I tak oto powstały pierwsze świąteczne magnesy na lodówkę. Są to zwykłe choinki, ozdobiłam je gwiazdami z Tigera:
Uszyłam też dwa serduszka. Jedno ozdobiłam sercami, a drugie koronką:
No i stworzyłam też bałwana:
Gwiazdkę z guzikiem z KIKa:
Oraz typowo jesienny magnes z sową i żołędziem (KIK):
Filcowe broszki
Uwielbiam tworzyć broszki! Mam ich mnóstwo i ciągle produkuję kolejne, a co tam :D
Ptaszor powstał spontanicznie z resztki szarego filcu:
Nie miałam w swojej kolekcji gwiazdy, toteż zrobiłam dwie. Pierwsza jest żółta, a ozdobiłam ją niebieskim guzikiem:
Druga jest fioletowa i jest identyczna jak magnes wyżej :)
No i zrobiłam też pana piernika. Ot, taka zabawna broszka na czas świąteczny, albo dodatek do torebki :D

Ostatnio zakupiłam sobie duży pod względem wymiarów powerbank. No i żeby mi się nie porysował w torbie, postanowiłam zrobić na niego ubranko. Wymyśliłam sobie, że będzie to coś idealnego na zimę. Bazą jest biały filc, na który nakleiłam filcowe śnieżynki (Aliexpress) oraz renifera (Tiger):
Całość jest zapinana na guzik:
Ostatnio zrobiłam sobie też donuta. Bardzo mi się podoba :D
A na koniec gwiazdkowa zawieszka:
Wpadło Wam coś w oko? :)

3 komentarze:

  1. Moja Droga jesteś Mistrzynią Filcu :) Niesamowite cudeńka :)
    Super pomysły na broszki :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajne pomysły :). Pan Piernik i pączek są genialne :).

    OdpowiedzUsuń