sobota, 18 listopada 2017

Zamontuj Wymontuj Wyremontuj - Filcowa torba


Hej!
Dzisiaj wyjątkowo nie będzie o torebce z lumpeksu. Ten oto model kupiłam w tym tygodniu w outlecie, chociaż czaiłam się na niego już jakiś czas. Zawsze kiedy przyjeżdżam do Lublina, idę z buta na miasto. Robię to dlatego, że pieszo jest szybciej, no a dodatkowo po drodze przecież są sklepy :D No i tak zahaczam o Taniochę na słynnej Lubartowskiej, a potem biegnę pod górę Świętoduską. I na tej właśnie ulicy jest outlet Yups. Podczas ostatniej wizyty w Lublinie na wystawie tego sklepu zobaczyłam kilka filcowych torebek i zapragnęłam mieć jedną. Bardzo lubię filcowe torby i jedną już mam (wpis na starym blogu), ale od nadmiaru głowa nie boli.
No i dopiero w tym tygodniu zakupiłam ową torebkę. W sumie, jak usłyszałam cenę, to miałam ochotę wziąć wszystkie (wiecie, różne kolory i wzory), ale pohamowała mnie myśl, że resztę wypłaty zamierzam zostawić w Tigerze.
Torebka jest spora, spokojnie zmieści format A4. Jest zamykana na zamek oraz dodatkowo ma zapięcie. W środku są dwie przegródki. Największym mankamentem są słabej jakości metalowe elementy, ale torba kosztowała 20 zł, więc nie ma co się czepiać :D
Z racji tego, że nie chadzam na żadne poważne spotkania i wyglądam czasami, jakbym uciekła z cyrku, to zdecydowałam o małej odmianie. Uszyłam więc kilka kolorowych filcowych broszek (zazwyczaj korzystam z szablonów, które gromadzę tutaj).
I takim oto sposobem mam łąkę na torbie :)
Różowy kwiatek ozdobiłam dużym drewnianym guzikiem, na który nakleiłam biedronkę (Aliexpress):
Na żółty kwiatek naszyłam guzik (Taniocha):
A na pomarańczowym wylądował guzik z KIKa:

Opcja z broszkami bardzo mi się podoba, bo gdy znudzi mi się łąka, mogę doczepić coś innego. Zapewne tak zrobię, bo szybko się nudzę, a poza tym bardzo lubię gmerać się w filcu :)
Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Pięknie i wiosennie :) Taka torba rozweseli i doda energii jesiennym stylizacją :)
    Pozdrawiam weekendowo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi broszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło świetnie, sama chętnie bym nosiła taką torebkę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten nowy wygląd torby. Wygląda bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń