niedziela, 11 lutego 2018

Kupony na Walentynki DIY

Hej!
Na sam koniec Walentynkowego Tygodnia mam dla Was pomysł na prezent last minute. Są to kupony, które dajecie drugiej połowie, a Wasza druga połówka wykorzystuje je u Was. I tak jeśli da Wam kupon na "Święty spokój na godzinę", no to cóż - przez godzinę ma od Was święty spokój :D
Co będzie potrzebne?
-szablony: >>kolorowy do pobrania tutaj<< lub >>tutaj<<
>>czarno-biały do pobrania tutaj<< lub >>tutaj<<
-nożyczki
Drukujemy kupony i wycinamy:
Ozdabiamy wstążką, wkładamy do koperty, czy co tam chcecie. Gotowe! :)
To już koniec Walentynkowego Tygodnia. Mam nadzieję, że moje pomysły przypadły Wam do gustu. Dajcie znać, czy któryś wykorzystacie :)

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł:) Najbardziej podoba mi się kupon na święty spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś coś takiego robiłam, były to kupony chyba na Dzień Chłopaka :)
    Fajny pomysł Moja Droga !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń