niedziela, 6 stycznia 2019

Bullet Journal z Biedronki | Kreatywny planner Interdruk

Hej!
Pod koniec zeszłego roku (a dokładniej w Sylwestra) Biedronka zaskoczyła ofertą na plannery Bullet Journal, które teraz są mega popularne. BuJo powstał we współpracy z Agatą Jakuszko, świetną i kreatywną dziewczyną - zerknijcie sobie na jej Instagram :) Bullet Journal wydrukował Interdruk.
Do wyboru były dwie wersje plannerów, ja wybrałam ten na spirali. Na początek kilka informacji technicznych:
-format A5
-240 stron
-twarda oprawa
-3 rodzaje kartek
-naklejki
-2 arkusze z szablonami
-4 wzory do wyboru
-cena 14.99 zł

Instagrama Draw the words obserwuję od dłuższego czasu i wiedziałam, że w Biedronce będzie dostępny Bullet Journal, co niesamowicie mnie ucieszyło. Miałam na niego chrapkę, bo akurat brakowało mi jakiegoś fajnego notesu, ale obawiałam się ceny. A tu bam! Jedyne 15 zł :) Od razu zdecydowałam się na zakup i miałam problem z wyborem okładki. Skusiłam się na wersję niebieską w złote gwiazdki.
Z tyłu plannera jest gumka:
 I ładny cytat:
Na samym początku znajdziemy informacje o tym, jak notować efektywnie oraz kieszonkę na inspiracje:
Jak wspomniałam, w BuJo są trzy rodzaje kartek. Pierwszy rodzaj to kartki w linie i kropki:
Każdy rodzaj jest oddzielony szablonami:
Poszczególne elementy można łatwo wyjąć. Można też bez problemu wyjąć cały arkusz, a następnie go wpiąć w spiralę:
Kolejny rodzaj kartek jest w kropki. Jest tu ułatwienie w postaci zaznaczenia środka oraz boków strony:
 Kolejny arkusz szablonów:
Ostatnie kartki są "czyste":
Dalej znajdziemy naklejki:
 A już na samym końcu propozycje ikonek narysowanych przez Agatę:
Jestem bardzo zadowolona z zakupu i chociaż nie prowadzę klasycznego BuJo, to ten planner na pewno wykorzystam do notowania. Jest piękny i praktyczny :)
Kto też się skusił? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz