czwartek, 30 czerwca 2016

Przegląd prasy: Twórcze Inspiracje

Hej!
Jak pokazywałam na fb, zakupiłam sobie gazetkę Twórcze Inspiracje. Ostatnio wyszło kilka ciekawych (przynajmniej myślałam, że ciekawych :D) gazetek i polazłam do Empiku zobaczyć, co tam dostanę. Oprócz tego tytułu, interesowała mnie jeszcze Mollie Potrafi, ale jeśli mam być szczera - w ogóle mnie nie porwała. Za to w Twórczych Inspiracjach jest kilka fajnych rzeczy :)
Twórcze Inspiracje, nr 2-3/2016, cena 9.70 zł

Najbardziej zainteresowała mnie technika tapestry crochet. Lubię w Twórczych Inspiracjach właśnie to, że można znaleźć tam podstawy danej techniki. Ja akurat wolę mieć coś na papierze niż gdzieś w linkach - wtedy większa szansa na to, że spróbuję danej rzeczy :D
 Urzekły mnie jeszcze maskotki:
Oprócz tego, podoba mi się torba na laptopa, naszyjnik z rozetek yo-yo. Jest też fajny artykuł o domowych kosmetykach.
A co jeszcze znajdziemy w gazetce?
-torbę z sową (haft wstążeczkowy)
-pled i poduszkę (patchwork)
-zaproszenie na ślub (quilling 3D)
-komplet biżuterii (puncetto)
-cubic w nowej odsłonie (beading)
-bransolety (beading)
-metryczkę z sówką (haft krzyżykowy)

Myślę, że ten numer warto zakupić, jest zdecydowanie wart uwagi :)
Skusiliście się? :)

środa, 29 czerwca 2016

Czerwcowe zakuposki

Hej!
Czerwiec powoli się kończy, więc czas na podsumowanie zakuposków :) W tym miesiącu udało mi się dorwać kilka rzeczy, na które polowałam, więc mega się cieszę :) Zapraszam do oglądania zdjęć :)

KIK
W tym sklepie zawsze przepadam w dziale wyprzedaży. Wygrzebałam sobie harmonijkowy album na zdjęcia za 40 groszy:
Wzięłam też farbę strukturalną za 4 zł:
Dwie pary getrów do przeróbek za 40 groszy:
Gumka za 6 zeta:
Zawieszki do zasłony prysznicowej po 40 groszy:
Motylki za 4 zeta:
Półka za 13 zł:
Pierdółki do ogródka Mamy:
Serca do przeróbek za 2 zł:
Serca do naklejania za 3.50 zł:
Sto metrów sznurka za 4 zł:
Wstążka za 2 zł:
Zawieszki:
Trzy motki włóczki z szydełkiem za 9 zł:
Koronka i kwiatki do naklejania (3.50 zł i 6 zł):
Pepco
Na ten świecznik czaiłam się dłuuugi czas i w końcu g okupiłam (10zł). Stwierdziłam, że będę żałowała, jak go nie wezmę :D
Na wyprzedaży dorwałam świeczkę w doniczce (2.99 zł). Akurat ta doniczka mi potrzebna :D
No i takie duperelki do DIY - podkładki (5zł) i sznury po 2 zł:
W pozostałych sklepach też szalałam. Nabyłam barwniki do tkanin i klej magiczny:
Kupiłam też kilka książek. Dwie pierwsze są z Biedry (10 i 5 zł), trzecia była w gazecie Flesz (10zł):
Kolejna książka o ziółkach, tym razem z Biedry (13 zł):
Na allegro nabyłam z ciekawości mini maszynę do szycia (dyszka z przesyłką):
W Drogerii Jasmin regularnie nabywam te woski (8zł) i bardzo je polecam :)
W sh kupiłam nowy zestaw włóczek Crelando z szydełkiem za 15 zł:
Oraz dwie włóczki za 8 zeta. Zrobiłam z nich czapę:
W Chińczyku uzupełniłam zapasy brokatu (4zł):
O zestawie kaletniczym marzyłam od dłuższego czasu. Udało mi się w końcu go dorwać w Lidlu. Co prawda jest dwuczęściowy, ale za to ma fajne ozdobne oczka :) Zestaw kosztował dwie dyszki:
No i mój nowy składany stolik z Jyska. Co prawda ten kolor nie był moim marzeniem, ale potrzebne mi było biurko do pracy, które nie będzie zajmowało dużo miejsca i będę mogła je przenosić. Znalazłam w końcu takie w Jysku za 80 zł:
Wpadło Wam coś w oko? Kupiliście ostatnio coś fajnego? :)

wtorek, 28 czerwca 2016

Wymianka z Olą

Hej!
Czas na zdjęcia z kolejnej wymianki :) Z Olą miałyśmy się wymienić już jakiś czas temu, ale średnio nam to wychodziło :D W końcu jednak posłałyśmy paczki i każda z nas może się cieszyć zawartością :D
Ja do Oli wysłałam kosmetyczkę:
Jako że paczka idzie do lakieromaniaczki, nie mogło zabraknąć lakierów :D Dorzuciłam też saszetkę szamponu:
 Zapakowałam też kolczyki, które pokazywałam w tym poście:

 Do tego karteczki do notowania w tekturowym pudełku:
 Nie mogło zabraknąć herbatki:
 Oraz świeczek:
 Ja natomiast dostałam od Oli słoiko-kubas:
 Sól do kąpieli (pachnie obłędnie):
 Ola pożyczyła mi też książkę (zaraz biorę się za czytanie):
 Do tego kuleczki do kąpieli i separatorki:
 Ulubiona herbatka:
 No i takie pyszności:
Wpadło Wam coś w oko? :D

niedziela, 26 czerwca 2016

Obręcz dziewiarska DIY

Hej!
Obręcz dziewiarska przez dłuższy czas znajdowała się na mojej liście marzeń. Zawsze jednak coś mnie odwodziło od zakupu. Myślałam nawet o tym, żeby stworzyć swoją własną obręcz, ale nie miałam szablonu, a z obliczeń jestem kiepska. Taki gadżet krążył gdzieś nade mną, a ja przez przypadek natrafiłam na video Pau, która pokazała, jak taką obręcz zrobić:
Najbardziej zależało mi na szablonie, który jest w opisie filmu. Wydrukowałam go, posklejałam i wzięłam się do roboty. Kiedyś chciałam robić obręcz z drewna, ale, tak jak Pau, postawiłam na karton. Ogólnie nie lubię pracy z papierem, ale miałam akurat opakowania po hamulcach, więc żal było nie skorzystać. Wycięłam okrąg, zrobiłam dziury, w które upchnęłam kołki meblowe i wykałaczki (kołeczki są podklejone od dołu klejem na gorąco). Nie miałam zamiaru tego ozdabiać - nie miałam zbytnio czym, a i chciałam od razu wypróbować to cudo.
Narzeczony zrobił mi też haczyk:
No i w końcu nadszedł czas na próbny kawałek:
Obręcz dziewiarska to całkiem spoko gadżet, ale jakoś mnie nie porwał. Cieszę się, że jednak nie wydałam pieniędzy - już wiem, że nie będę jej często używać (tak jak krosien). Planuję zrobić czapkę (na ten moment jedną, na próbę), a potem się zobaczy. Ale przyznam szczerze, że robienie tegoż gadżetu bardzo mi się podobało, wszak ja lubię różne robótki :D
Co myślicie o takich obręczach? :)
Posted in