sobota, 5 stycznia 2019

Breloczki DIY | Zestaw z Action

Hej!
Jakiś czas temu zakupiłam w Action zestaw do zrobienia własnych breloczków. Kosztował grosze, bo mniej niż 5 zł.
W zestawie jest 6 pustych breloczków w kształcie serca oraz 18 białych serduszek do pomalowania.
Ja talentu do malowania nie mam, za to w ruch poszły wszystkie bloki kreatywne, jakie mam. Powycinałam serca (i jeszcze prostokąty) i włożyłam do breloków. W sumie zrobiłam ich osiem, bo miałam jeszcze dwa prostokątne z Tigera:
Serduszka prezentują się następująco:
Serce ludowe:
Serca drewniane i różane:
 Serce kwiatowe:
Serce ziołowe:
I serce w kropki:
Tak jak wspomniałam wyżej, wykorzystałam też dwa breloczki z Tigera. Tutaj pokusiłam się o wzory czarno białe:
Bardzo mi się ten zestaw spodobał, a zabawa przy tworzeniu (jak zwykle) była przednia. Breloczki dość szybko mi się rozeszły i żałuję, że nie mam jeszcze jednego takiego zestawu (albo dziesięciu XD).
Jak Wam się podobają? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz