środa, 25 listopada 2020

Markery do tkanin z Action

 

Markery do tkanin z Action

Hej!

Jak ja uwielbiam różne rzeczy do malowania czy barwienia tkanin. Teraz to z dostępem do tych produktów nie ma problemu, ale w czasach mojego dzieciństwa było ciężko. A mi się marzyły takie rzeczy, i to jak :) Dobrze, że teraz można dostać różne produkty do malowania tkanin bez problemu i nawet w dobrych cenach. Bo dzisiaj o markerach do tkanin z Action, za które zapłaciłam niecałe 5 zł, tak dokładnie to 4.95 zł (kupowałam je w sierpniu). 

Jest to zestaw 6 markerów do tkanin. Tutaj akurat neonowe. Wiem, że były jeszcze jakieś, ale już nie pamiętam, co to były za kolory. Ale te spodobały mi się bardziej. Z tyłu na opakowaniu jest tylko oznaczenie, by rzeczy malowane tymi markerami prać ręcznie w 40 stopniach Celsjusza i prasować w temp. 150 stopni Celsjusza.

Markery do tkanin z Action
I takie kolory są w zestawie. Końcówka jak widać dość niewielka, wygodna do mazania:
Markery do tkanin z Action
Mazaczki poszły w ruch. Na początku chciałam wypróbować, czy kolory w ogóle będą widoczne. No wiadomo, za 5 zł to można się spodziewać różnych cudów na kiju. No, ale widać :D Tutaj akurat małe torebeczki (używam ich jako opakowań na biżu):
Markery do tkanin z Action
Wzięłam też torbę zakupową i narysowałam krzywą twarz oraz krzywe kijki z listkami:
Markery do tkanin z Action
Jak widać, markery trochę się rozlewają. Ale tylko troszkę.
Markery do tkanin z Action
No dobra, a co z praniem? Ja uprałam tę torbę w 30 stopniach Celsjusza. Kolory odrobinę się sprały. Ale w sumie tego się spodziewałam. Niestety, ale markery akurat dość szybko się spierają.
Markery do tkanin z Action
Markery do tkanin z Action

Mnie się bardzo te markery podobają. Jak mi się spiorą, to najwyżej paćnę tę torbę raz jeszcze. Zakup fajny i w dobrej cenie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz