czwartek, 20 lutego 2020

Słodkie akcesoria na Tłusty Czwartek

Hej!
I oto mamy Tłusty Czwartek! Słodkości i u mnie nie zabraknie :D A dzisiejszy post sponsoruje filc z Pepco, który mnie totalnie oczarował :) Jak tylko zobaczyłam filc z wzorami (ok, tylko 3 arkusze są ze wzorem, reszta gładka), to musiałam kupić. Na dzisiaj przygotowałam trzy rzeczy z filcu w donuty :D
Pierwsza rzecz to etui na discmana. Pewnie niektórzy z Was się zdziwią, że jak to na discmana?! Ano tak :) Mam, używam, a żeby mi się nie porysował już bardziej, to będzie sobie odpoczywał w takim prostym etui. Wiem, że tego typu etui są coraz mniej popularne, ale co tam :D
Filc w donuty, to i brelok w kształcie donuta w donuty :D Będzie fajnie wyglądał doczepiony do czegoś.
A na koniec mały piórniczek na długopis. Zrobiłam już kilka takich i bardzo mi się przydają. Ot, taka duperela do torebki :)
Jak idzie Wam świętowanie Tłustego Czwartku? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz