niedziela, 6 sierpnia 2023

Powrót Zenka

Hej!
Nie wiem, czy są tu jeszcze osoby, które pamiętają Zenka i jego cudowne życie. W każdym razie, Cudowne życie Zenka to mój projekt, w którym to przedstawiam przygody kota Zenka. Fajnie było tworzyć te historyjki, ale niestety - przez brak czasu projekt stanął w miejscu. A pomysłów miałam (i nadal mam) całe mnóstwo. No, ale wiadomo - liczą się czyny, a nie pomysły i gadanie. Kto wie, może pojawi się w końcu nowy odcinek... :)
W każdym razie, kot Zenek powstał z resztek w 2012 roku i prezentowałam go na swoim starym blogu. Zenek wciąż ma się dobrze, dlatego pomyślałam, że utworzę mu konto na Instagramie - niech pokaże swoje życie :) Dlatego jeśli ktoś ma ochotę obserwować Zenka i jego cudowne życie, to zapraszam na instagram: kiciozenek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz