niedziela, 25 czerwca 2017

Torebka z podkładek DIY

Hej!
Ostatnio będąc w Pepco zakupiłam dwie maty stołowe. Oczywiście od początku nie miałam zamiaru kłaść ich na stół, bo takowego nie posiadam (na stolik kawowy lekko przyduże :D), ale już w sklepie wymyśliłam, że zrobię sobie torebkę. A co! Co prawda ja uwielbiam wielkie torbiszcza, bo mieszczę w nich całą galaktykę, ale małe również mi się przydają, zwłaszcza na meczach żużlowych ;)
Szarą podkładkę zgięłam w połowie i spięłam spinaczami (szpilkami ciężko spiąć matę) i zaczęłam dopasowywać ażurową - chciałam, by była klapką. Swoją drogą podobną ażurową podkładkę wykorzystałam w tym poście.
Ucięłam ażurową podkładkę do odpowiedniego kształtu...
...i z tyłu przykleiłam klejem Pattex. Można oczywiście ją przyszyć, ale ja bym nie umiała zrobić tego ładnie ;)
Zaczęłam wszywać też suwak...
...oraz guzik.
Następny etap to zszycie boków torebki oraz doszycie kółek na pasek.
 I gotowe :)
Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Genialne! Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł :). Ale wyszła świetna torebka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w pepco nie widziałam takiej ażurowej maty , były złote ?
    Świetna torebka Ci wyszła i jeszcze zamykana na zamek hoho ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty To masz Moja Droga pomysły ! Nie pomyślałabym, że z takich podkładek można wyczarować kopertówkę.
    Jestem pod wrażeniem !
    Miłego dnia i pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń