sobota, 9 maja 2015

Dekoracja ze sztucznych kwiatów

Cześć!
Długo się dziś zastanawiałam, co by tu zrobić kreatywnego. Przeglądałam inspiracje, ale nie miałam pomysłu, co konkretnie zdziałać. Zaczęłam więc coś kombinować z koszykiem wiklinowym, ale średnio to wyglądało. Zmieniłam więc koncepcję i wygrzebałam styropianową kulę oraz sztuczne kwiaty, które kiedyś przydały mi się na sesji zdjęciowej. Kurzyły się, więc postanowiłam ich użyć. I tak oto powstała dekoracja z kwiatkami przyklejonymi do kuli:



Chciałam zrobić tak, by kulę można było powiesić, jednak nie mam żadnego haczyka ani nic w tym rodzaju. Póki co doczepiłam wykałaczkę i kula stoi w słoiku. Mam nadzieję, że niedługo jednak to przerobię :) Podczas tworzenia oczywiście wsadziłam paluchy tam, gdzie nie trzeba i poparzyłam się klejem (pośpiewałam sobie cienkim głosikiem :D). Ale mimo wszystko cieszę się, że udało mi się coś dziś stworzyć :)

pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz