sobota, 6 stycznia 2018

Sposoby na... pompony

Hej!
Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka pomysłów na wykorzystanie pomponów. Mam ich w domu całe mnóstwo, bo po pierwsze uwielbiam te małe, kolorowe kulki, a po drugie bardzo często się przydają do różnych dekoracji :)
Wianek z pomponów
Co będzie potrzebne?
-styropianowa obręcz
-pompony
-tasiemka/wstążka lub sznurek
-ozdobna taśma
-klej na gorąco
Przywiązujemy wstążkę na obręczy:
Na dole przywiązujemy ozdobną taśmę. Można też użyć włóczki, sznurków, koronek:
Klejem na gorąco przyklejamy pompony. Ja wybrałam pompony w różnych kolorach, ale oczywiście można użyć swoich własnych kompozycji kolorystycznych, aby pasowały do danego wnętrza:
Kleimy i kleimy, a na koniec usuwamy "włosy" z kleju:
Gotowe! :)
Wianek można powiesić na ścianie:

Opaska do włosów z pomponami
Co będzie potrzebne?
-opaska do włosów
-pompony
-klej na gorąco
Dobieramy pompony i za pomocą kleju na gorąco przyklejamy do opaski:
Gotowe! :) Opaska może być nie tylko dla dzieci, ale także dla starszych, nieco szalonych osób. Przyda się zwłaszcza przy trzymaniu kłaczków przy nakładaniu maseczki :D

Pierścionek z pomponem
Co będzie potrzebne:
-metalowy pierścionek
-pompon(y)
-klej (u mnie Bostik All Purpose)
Sprawa prosta - bierzemy pompon i przyklejamy do pierścionka :)
Gotowe! :)

Spinka do włosów z pomponem
Co będzie potrzebne?
-metalowa spinka
-pompon(y)
-klej (u mnie Bostik All Purpose)
Tu jest podobnie, jak z pierścionkiem - przyklejamy pompon do spinki i już! :)

Zakładka do książki z pomponami
Co będzie potrzebne?
-folia piankowa
-pompony
-klej
-wstążka
Wycinamy dwa prostokąty z folii piankowej. Na jeden kawałek przyklejamy wstążkę i do całości przyklejamy drugi kawałek. Na samą górę przyklejamy pompony. I gotowe! :)

Magnesy z pomponów:
Co będzie potrzebne?
-pompony
-papier magnetyczny
-klej na gorąco

Z papieru magnetycznego wycinamy kawałki o odpowiedniej wielkości. Przyklejamy klejem na gorąco i gotowe! :)

Lubicie pompony? :D

4 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się pomysł z wiankiem z pomponów:) W sumie mam taki sam zestaw w domu i jak się nie obrazisz to chyba spapuguję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie projekty są świetne ! Ale ja najbardziej jestem zachwycona wiankiem, fantastycznie się u Ciebie prezentuje :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń