niedziela, 14 stycznia 2018

Półka ozdobiona konfetti DIY

Hej!
Bardzo lubię ciągle zmieniać coś w domu. Nie wynika to z nudy, bo kreatywni ludzie się nie nudzą, za to właśnie w taki sposób się relaksuję. W ten weekend w moje łapki wpadła półka-domek z Pepco, która od jakiegoś czasu wisiała nad biurkiem. Dwa takie domki już przerobiłam i teraz wiszą sobie w kuchni, natomiast w przypadku tego domku chciałam, by pasował do mojego mini domowego biura. Mam czarne biurko, nad nim wisi czarno-szaro-biała tablica, więc chciałam wpasować ten domek kolorystycznie. Ale, ale... z nutką szaleństwa :D
Oto domek przed:
Do metamorfozy natchnął mnie Pinterest i ta oto taca konfetti:
Nie miałam co prawda konfetti w domu, bo po cóż mi, ale szukałam go dzielnie w sklepach. W sumie dobrze, że nie natknęłam się na tego Pina w wakacje, bo musiałabym zamawiać konfetti w internecie za grube dolary, a tak znalazłam takowe w Pepco za 2 zł (gdyby ktoś pytał, gdzie trzymam konfetti, to spieszę z odpowiedzią - w słoiku). Tak więc półkę lekko zeszlifowałam, machnęłam czarną farbą Luxens i poczekałam, aż to wszystko wyschnie. Następnie wysmarowałam środek półki klejem magicznym i wysypałam konfetti. Potem jeszcze smarowałam całość klejem 2 razy i zostawiłam domek do wyschnięcia. Oto, jak wygląda:

Półka ponownie zawisła nad biurkiem i będzie mi dzielnie służyła... do następnej przeróbki :D
Jak Wam się podoba taki szalony pomysł? :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł. Widziałam tace wykonaną z konfetti i bardzo mi się podobała, Twój pomysł jest również świetny. Wygląda to o wiele ciekawiej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalony i kreatywny pomysł :)) Podoba mi się, akurat na karnawał :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń