poniedziałek, 9 lipca 2018

Torba narzędziowa Niteo Tools z Biedronki

Hej!
Dzisiaj kilka słów o torbie narzędziowej Niteo Tools z Biedronki, która jest w tym momencie w ofercie za 30 złotych. Ja swoją kupiłam dokładnie rok temu i jestem z niej bardzo zadowolona. Również kosztowała mnie 3 dyszki.
Torba jest wykonana z mocnego nylonu i ma usztywniane krawędzie ("torba lekarska"). Z przodu ma 4 kieszonki, jedna jest zamykana na rzep.
Z tyłu ma trzy podwójne kieszenie:
Jest zamykana na suwak, który działa bez zarzutu:
Torba jak na swoje wymiary (długość ok. 33 cm, szerokość ok. 15 cm, wysokość ok. 19 cm) sporo mieści:
Moja służy do przenoszenia mini-warsztaciku między chałupą a garażem. Zazwyczaj noszę w niej kilka opakowań gwoździ, wkrętów i innych takich, młotek, multiszlifierkę, okulary, metrówkę (nieeee, metrówkę noszę w torbie do pracy przecież, bo jest niezbędna w biurze), jakieś śrubokręty itp. Wszystko się w niej mieści.
Breloczek w kształcie młotka (jest też druga wersja z kluczem płaskim) jest dodatkiem do torby. Podoba mi się taka ozdoba :D
Torba Niteo Tools ma dwie rączki (spinane na rzep) oraz pasek. Niestety, pasek ten nie wygląda na solidny, chociaż mój jeszcze się trzyma. W razie czego można go bez problemu wymienić, bo jest odpinany.
Do swoich amatorskich prac nie potrzebuję profesjonalnych produktów (chociaż mam też i takie), a torba narzędziowa z Biedronki spełnia moje oczekiwania i jestem z niej zadowolona. Mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze lata :)
Kto ma jeszcze takową torbę? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz