niedziela, 31 marca 2019

Ozdoby wielkanocne 2019

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam kilka dekoracji, które poczyniłam na wiosnę oraz tegoroczną Wielkanoc. Standardowo nie zrobiłam tego dużo, bo jednak mam trochę dekoracji z poprzednich lat, a dodatkowo część rzeczy nie jest dla mnie (jak zwykle :D). Zapraszam do oglądania :)
Zrobiłam trochę szydełkowych jajek. Wykończyłam tę cudną włóczkę.
Do tych jaj mam też odpowiednie stojaczki:
A do zapakowania jajek używam takich małych wytłaczanek:
W zestawie są 3 jajka oraz kaczuszka :D
Pomalowałam też drewniane kieliszki do jajek i użyłam do tego farbki z Action oraz Złotolu oraz Srebrolu:
Nabyłam też dwa drewniane króliki:
Pomalowałam je na żółto i porobiłam kropki:
Zrobiłam też cementowe zajączki - użyłam do tego styropianowych jajek, farby strukturalnej oraz drucików:
Na komodzie postawiłam koszyk w kwiaty. Podtuningowałam go różowym ptakiem z Pepco:
A obok tego ptaszka z Pepco nie mogłam przejść obojętnie :) Mega mi się podoba:
A na sam koniec moje drzewko z jajami:
Jak Wam się podobają? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz