sobota, 25 maja 2019

Torebka w liście DIY

Hej!
Podczas niedawnych zakupów w Action zakupiłam zestaw do malowania torby za 8.99 zł. Czaiłam się na niego już wcześniej, ale dopiero teraz wrzuciłam go do koszyka.
Zestaw zawiera torbę (malutka, format A4), papierowe szablony, farbki i gąbkę.
Szablony se trzeba wyrwać.
Instrukcja:
Przy okazji wzięłam takie szablony za 3.29 zł.
Bardzo spodobały mi się liście monstery. I to właśnie ten szablon postanowiłam wykorzystać przy tworzeniu torby.
Niestety, ale z farbek dołączonych do zestawu musiałam zrezygnować, bo w ogóle nie było widać koloru na torbie. Wykorzystałam sposób z malowaniem farbami akrylowymi - wzięłam se po prostu zieloną farbę i korzystając z szablonu, namalowałam liście (pędzlem, gąbka też do kitu była). Tu liście w trakcie schnięcia, z gazetą w środku:
Potem jeszcze przeprasowałam przez papier te liście, żeby to to utrwalić.
I gotowe, można już ładować brunch śniadanie do pracki:
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz