sobota, 1 czerwca 2019

Ozdobny papier z serwetek DIY

Hej!
Dawno, dawno temu znalazłam na blogu 321 Start DIY przepis na wykonanie własnego papieru z serwetek. No pomysł zacny, sami przyznacie. Na jakiś czas zapomniałam o tym, ale wygrzebałam go wczoraj z moich notatek. I tak sobie myślę - a zrobię se taki papier! Serwetek to trochę mam, bo kiedyś nabyłam je za grosze z myślą o decoupage. Nie będę pisać instrukcji, bo na wspomnianym wyżej blogu wszystko jest jasno opisane i ja tworzyłam zgodnie z tym przepisem. Wyszło wyśmienicie!
Stworzyłam dwa arkusze w kwiatki i listki:
Dwa arkusze vintage:
I jeden w ptaki:
Takie arkusze przydadzą się do wielu projektów, na przykład do kartek, zaproszeń, albumów i szeroko pojętego scrapbookingu, do tworzenia okładek, przekładek, ozdabiania i tak dalej.
A zabawa przy tworzeniu świetna :D Trochę się namachałam żelazkiem, ale było warto. Akurat trzeba mi trochę takiego ozdobnego papieru :D
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz