czwartek, 20 czerwca 2019

Frotki do włosów DIY

Hej!
Uwielbiam frotki do włosów. Nie gniotą mi kłaków i dobrze je trzymają. Niestety, ciężko takowe kupić. Pomyślałam więc, że zrobię sobie mięciutkie frotki, bo ich to nigdy nie za wiele. Zrobienie takiej frotki jest bajecznie proste i szybkie, wystarczy tylko umieć obsługiwać szydełko :)

Co będzie potrzebne?
-włóczka (u mnie Himalaya Dolphin Baby)
-gumka do włosów (bez metalowych łączeń)
-szydełko
Zaczepiamy włóczkę na gumce i robimy półsłupek.
Obrabiamy półsłupkami całą gumkę. Nie jest istotna ich ilość, po prostu cała gumka musi być obrobiona.
Robimy oczko ścisłe w pierwszy półsłupek.
W drugim rządku robimy jak najwięcej półsłupków. Ja w każdym z poprzedniego rzędu robiłam po 2-3. Chodzi o to, by nasza robótka się pofalowała.
I działamy:
Kończymy robótkę oczkiem ścisłym w pierwsze oczko drugiego rzędu.
Gotowe! Można już wiązać włosy:
Zrobiłam sobie dwie sztuki, chociaż żałuję, że nie mam więcej kolorów tej włóczki (to znak, że czas na zakupy :D).
Lubicie frotki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz