sobota, 10 sierpnia 2019

Bransoletki w stylu Anni Lu

bransoletki w stylu Anni Lu DIY

Hej!
W ostatnim podwójnym numerze Vogue znalazłam małą inspirację w postaci bransoletek z małych koralików. Konkretnie spodobała mi się biżuteria Anni Lu, między innymi ta bransoletka:



Pomyślałam, że to fajny pomysł na wykorzystanie małych koralików, które mam w zapasach. Poza tym bardzo mi się spodobały te bransoletki, może dlatego, że są kolorowe :D Postanowiłam zrobić coś w tym stylu.

Co będzie potrzebne:
- małe koraliki
- większy koralik, perełka
- gumka
- nożyczki
bransoletki w stylu Anni Lu DIY
Odcinamy gumkę na odpowiednią długość i nawlekamy koraliki. Hulaj dusza, piekła nie ma :D Tu nie ma ograniczeń, niech żyje kreatywność :D Na koniec zawiązujemy gumkę i odcinamy resztę. Ja zostawiłam, bo lubię te końcówki skubać :D
bransoletki w stylu Anni Lu DIY
bransoletki w stylu Anni Lu DIY
bransoletki w stylu Anni Lu DIY

Jak Wam się podobają? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz