sobota, 3 sierpnia 2019

Koszyk z frędzlami DIY

koszyk z frędzlami diy
Hej!
Ten blog koszykami stoi. Zdecydowanie! :D Cóż ja na to poradzę, że ja koszyki lubię i wykorzystuję. Są bardzo przydatne w domu i przechowuję w nich sporo rzeczy.
Kiedyś, kupiłam spory koszyk w Pepco za 5 zeta. Trochę mi się znudził, więc musiałam go przerobić :D
koszyk z frędzlami diy

Co będzie potrzebne?
- koszyk
- taśma z frędzlami
- klej na gorąco lub igła z nitką
koszyk z frędzlami diy
Do tego projektu użyłam taśmy z Action. Kosztują ok. 3 złotych i jest sporo kolorów do wyboru.
koszyk z frędzlami diy
Ja wybrałam żółty kolor.
koszyk z frędzlami diy
Cała filozofia polega na tym, by taśmę przykleić do koszyka. Oczywiście można też ją przyszyć, ale na moim koszyku nie da się szyć, więc wybrałam klej na gorąco. Gotowe! :)
koszyk z frędzlami diy
koszyk z frędzlami diy
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz