poniedziałek, 11 października 2021

Farby 3D Pearl Paint z Action

Farby 3D Pearl Paint z Action
Hej!
Przyznam się, że ten post o farbkach leżał w roboczych od lutego i nie mam pojęcia, czy te konkretne farby dostaniecie jeszcze w Action. Za rzadko tam bywam, by to stwierdzić. Ale farby tego typu są tam często dostępne, więc możliwe, że są. Ja kiedyś już takie miałam, ale były w innych opakowaniach.
Farby 3D Pearl Paint z Action są dostępne w różnych kolorach. Najpewniej nie mam tu wszystkich, więc prezentuję takie, które mam. Nie pamiętam też już ich ceny, ale jedno opakowanie z trzema kolorami to koszt ok. 5 zł. A ja dzisiaj zaprezentuję Wam (z perspektywy amatorki), jak wyglądają poszczególne farbki na papierze

Farby 3D Pearl Paint z Action
Moje kolorki:
Farby 3D Pearl Paint z Action
Najważniejsze, czyli kolory na kartce. Tak to wygląda:
Farby 3D Pearl Paint z Action
Farby 3D Pearl Paint z Action

Ja osobiście bardzo lubię farbki 3D Pearl Paint z Action. Kolory ładnie się prezentują i farby bardzo szybko wysychają. Ja używam ich do drewna i papieru, świetnie się sprawdzają. Nie są mocno kryjące, ale wtedy wystarczy nałożyć więcej warstw, ja tak zawsze robię. Dla mnie to udany produkt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz