środa, 7 lutego 2018

Odświeżacz powietrza DIY

Hej!
Chociaż Tydzień Walentynkowy trwa w najlepsze, to dzisiaj nie będzie typowego walentynkowego gadżetu. Chociaż ja postanowiłam ozdobić go różową koronką i serduchem, więc z pewnością znajdzie zastosowanie i na Walentynki ;)
Co będzie potrzebne?
-słoiczek z pokrywką
-biały ryż
-olejek zapachowy
-koronka i serduszko do ozdoby
W pokrywce robimy dziurki:
Słoiczek ozdabiamy koronką oraz sercem:
Do środka wsypujemy ryż:
Następnie lejemy olejek. Ja wybrałam różany i wlałam go dość sporo ;)
Zakręcamy i nasz odświeżacz jest gotowy!
Jak Wam się podoba taki pomysł? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy, a zarazem prosty pomysł na praktyczny i estetyczny odświeżacz powietrza ! Koniecznie muszę wypróbować !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam zrobić własnego odświeżacza, ale wydaje się to bardzo proste;)

    OdpowiedzUsuń