poniedziałek, 5 lutego 2018

Deska na wiadomości DIY

Hej!
Startujemy z Walentynkowym Tygodniem! Co prawda nie obchodzę jakoś szczególnie Walentynek, ale lubię to święto. W końcu każda okazja do okazania uczuć jest dobra :) Kiedy byłam młodsza (czyli wieki temu), zawsze robiłam drobne walentynkowe prezenty Mamci i Babci. Z Mamą do tej pory dajemy sobie drobne prezenty w Walentynki.
A dzisiaj mam dla Was pomysł na zrobienie tabliczki do pisania drobnych wiadomości. Jest bajecznie prosta w wykonaniu, zapraszam! :)
Co będzie potrzebne?
-drewniana deska (u mnie do krojenia)
-farba w wybranym kolorze
-talk kosmetyczny
-pędzel
Do farby wsypujemy talk. Ja sypałam na oko; chodzi o to, by farba zgęstniała, była matowa i nie miała grudek. Dokładnie wymieszałam i nałożyłam na deskę. Poczekałam, aż wyschnie.
I gotowe! Można już po niej pisać, a następnie zmazywać :)
Będzie to fajna opcja nie tylko na Walentynki, ale na cały rok. Wszak wiadomości czy pomysły możemy na niej zapisywać ciągle! :)
Jak Wam się podoba? :)

3 komentarze:

  1. Widziałam na Instagramie :)) Bardzo fajny pomysł :)) Też lubię kredowe tablice w każdej postaci !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń