czwartek, 15 lutego 2018

Wiosenna torebka


Hej!
Pomysł na tę torebkę pojawił się w mojej głowie jak tylko dostałam nowe włóczki - czyli jeszcze w grudniu. Miało być kolorowo, wiosennie, wesoło. Planowałam zabrać się za torebkę od razu, ale jednak ostatecznie musiałam poczekać. Wszystko dlatego, że zamówiłam taśmy z pomponami i musiałam poczekać, aż przypłyną z Chin :D
Torebkę-worek zrobiłam według własnego wzoru. Wykonałam ją z włóczki t-shirtowej, włóczki z pomponami (Tiger) oraz taśm z pomponami. Kółka wzięłam ze starej torebki. Oto, jak prezentuje się moje dzieło:
Torebka ma dwie strony, ponieważ mimo sporej ilości taśm, zbrakło mi ich na całe okrążenie :D
Pasek w kwiatki pochodzi ze Stradivariusa, kosztował mnie 8 złotych:
Musiałam go niestety naprawić prewencyjnie, bo bałam się, że fabryczne "grzybki" puszczą:
I jeszcze zbliżenie na coś, co uwielbiam - pompony! :)
Ostatni weekend obfitował w tworzenie torebek i w sumie zrobiłam ich aż trzy! :) Uwielbiam je robić, bardzo mnie to relaksuje. Żałuję, że nie mam dużego zbytu, mogłabym je robić na okrągło :D
Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że u mnie za oknem zima ! Patrząc na Twoją tęczową torebkę zatęskniłam za wiosną jeszcze bardziej :) Piękny projekt !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, radosna i bardzo wiosenna :). Fajne są te Twoje torebki. Pokazuj następne, z przyjemnością będę podziwiać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo wiosenna i jedyna w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń