środa, 25 marca 2015

Inspiracje na Wielkanoc - Joanna Góźdź

Hej! :)
Dzisiaj chciałabym napisać o książce, którą nabyłam jakiś czas temu w księgarni taniej książki w Olimpie. Nie planowałam zakupu żadnej tego typu książki, ale nie mogłam się powstrzymać, gdy ją zobaczyłam :D Do tego kosztowała tylko 10 złotych.

Joanna Góźdź - Inspiracje na Wielkanoc
Wydawnictwo Buchmann 2013








Nie jest to typowa książka z inspiracjami na dekoracje. Pomysłów jest znacznie więcej! Znajdziemy tu następujące rozdziały:
-Dekoracje z wiosennych roślin
-Farbowanie i zdobienie jajek
-Jak wyeksponować pisanki
-Świąteczne świece i świeczniki
-Przepisy na smakołyki i dekoracje
-Szablony
Książka jest bardzo ładnie wydana. Wszystko jest opisane krok po kroku, do tego są także piękne kolorowe zdjęcia. Pomysłów jest mnóstwo i wcale nie trzeba do tego nie wiadomo jakich narzędzi i materiałów. W dodatku są też podstawowe porady typu "Jak zrobić wydmuszkę" oraz przepisy na naturalne barwniki do jaj (ach, nigdy nie zapomnę jak wspólnie z babcią farbowałyśmy skorupki cebulą :) Książka bardzo mi się podoba i cieszę się, że ją nabyłam - przyda się w razie braku pomysłów na dekoracje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz