poniedziałek, 23 marca 2015

Organizery ze słoików

Cześć!
Na dziś przygotowałam może mało odkrywczy post, ale może kogoś zainspiruje :) Jakiś czas temu postanowiłam niszczyć słynny dziennik i zaczęłam zbierać potrzebne mi do tego celu narzędzia. Niestety, ale porozwalane wszędzie kredki nie napawały mnie optymizmem, więc powciskałam je do słoików po sosach spaghetti z Biedronki. To jeszcze nie było to, dlatego przyozdobiłam je trochę. Może takie ozdoby nie są zbyt oryginalne, ale mnie się podobają :)
Oto wszystkie 3 słoiki:

Słoik w kwiatki:
Organizer na pędzle obkleiłam dziewięcioma kwiatkami znalezionymi w zestawie kreatywnym. Szkoda, że było ich tak mało - chciałam dokupić jeszcze i już ich nie było :( Ale z drugiej strony może co za dużo, to niezdrowo? :P

Słoik z kokardą:
Może i mało kreatywny, ale mi się podoba. Wystarczyło zrobić kokardę z koronki by dodać organizerowi nieco uroku. W środku są kredki we wszystkich kolorach, więc automatycznie ożywiają słoik.

Słoik w kokardki:
Te oto kokardy zostały mi po mojej niedoszłej teściowej. Niestety, ja takich ładnych nie potrafię (jeszcze) zrobić, dlatego trzymałam je na specjalną okazję. Trochę krzywo je przykleiłam, ale to nic, bo u mnie wszystko jest krzywe :D

Jak Wam się podobają takie proste dekoracje? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz