środa, 18 marca 2015

Wiosenne zamotki

Cześć!
Czas zostawić poprzedniego bloga i zająć się tym, co ogarniam najlepiej. Co prawda na tamtym zaczynałam od rękodzieła, ale wrócić do tego nie mogę. Dlatego witam na nowym blogu, który poświecę tylko i wyłącznie moim wytworom. Na dziś przygotowałam ostatnio stworzone zamotki na szyję. Oto one!

Zamotek w neutralnych barwach
Stworzony z myślą o osobach, które unikają szaleństw w kolorach. Beż i brąz to idealne połączenie na co dzień.

Zamotek szalony
Zrobiłam go z myślą o sobie. Lubię ubrania w stonowanych kolorach, dlatego przyda im się nutka szaleństwa ;)

Fioletowy zamotek
Z góry przepraszam za zdjęcie - zrobiłam zdjęcie na insta i zaraz potem go wysłałam. Na żywo kolory prezentują się o wiele lepiej :)

I to tyle w mym pierwszym słowie do czytelników. Dajcie znać, jak Wam się podobają owe zamotki :)

2 komentarze: