sobota, 6 lutego 2016

Patera na perfumy | Tulipan

Cześć!
Na początku chcę Wam podziękować za komentarze pod ostatnim postem. Wiem, że urządzanie domu to przygoda i to mnie cieszy najbardziej, bo ciągle można coś zmieniać, przestawiać, dostawiać. No, i wynajdywać fajne rzeczy :D Mam nadzieję, że na wiosnę uda mi się poprzerabiać drugi komplet krzeseł, który elegancko zniszczyłam swoim malowaniem :D Aj, żebym jeszcze miała talent malarski, byłoby super. A może da się tego nauczyć? :D
A dzisiaj znowu trochę zmian w salonie :D
Pomysł na paterkę pod perfumy chodził za mną od dawna. Wcześniej po prostu stały na komodzie, później postawiłam je na odmalowanym zwykłym pudełku. Pomyślałam jednak, że lepszym pomysłem będzie patera. Wycięłam serduszko, dorobiłam nóżkę, potem pomalowałam wszystko na złoto i oto moja podstawka:

Patera stanęła na komodzie. Tak to wygląda w całości:

Na koniec pokażę jeszcze ozdobę stolika. Jest to tulipan wycięty z tego szablonu. Najwyższa pora przygonić wiosnę :D
Kwiatka nie malowałam, bo do malowania nie mam talentu. Poza tym bardzo lubię surowe drewno :)

Jak Wam się podobają moje ozdóbki? :)
Miłego weekendu! :)

7 komentarzy:

  1. Tulipan jest uroczy, prawdziwy zwiastun wiosny ;). A patera jest świetna, pomysł genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz fajne pomysły z wykorzystaniem drewna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipan świetny:) A patera to już w ogóle rewelacja, chociaż ja bym się bała, że pozrzucam jakoś te perfumy ( mam do tego talent, zbiłam już kilka flakoników :/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany - wiadomo, że mi się podobają :)
    Fajne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. Patera pięknie prezentuje perfumy. Moje leżą poupychane na półce :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię drewienka, a Twoja patera robi wrażenie, bardzo fajny i ciekawy pomysł.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń