piątek, 20 maja 2016

Sposoby na... drewnianą skrzynkę

Hej!
Jakiś czas temu tata mojego narzeczonego oddał mi drewnianą skrzyneczkę po wódce, którą dostał od nas na imieniny. Szczęśliwie moi teściowie nie są zbieraczami, więc zawsze mi coś skapnie. A skrzyneczka bardzo mi się spodobała ze względu na niewielki wymiar i przegródki w środku. Do tego można ją wykorzystać na wiele sposobów :)

Najprostszy sposób na wykorzystanie takiej skrzynki to zrobienie z niej schowka na przydasie. Ja właśnie tak na początku zrobiłam i trzymałam w niej moje mini włóczki.

Druga alternatywa to domek dla lalek. Ostatnio bardzo modne są domki z szuflad, ale ta skrzynka też się nada. Ja z racji tego, że nie mam lalek zrobiłam prowizorkę z królikiem w roli głównej :D Można puścić wodze fantazji i stworzyć coś naprawdę odjazdowego - zrobić podłogi, pomalować, nakleić tapety, poozdabiać... Ach, jest tyle możliwości :D

Trzecia opcja podoba mi się najbardziej. W mojej skrzynce są dziurki, więc dobrze wiedziałam, że wetknę tam sznurek i zrobię z tego półeczkę. A tu już można stawiać co się chce :D

A Wy co byście zrobili z takiej skrzynki? :D

7 komentarzy:

  1. Dokładnie to samo :) zapotrzebowanie na usystematyzowanie jest bardzo wielkie ;)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna skrzyneczka - półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna i dekoracyjna skrzynka :) Każdy pomysł świetny, trzeci mój ulubiony :) Można ją wykorzystać jeszcze na inne fajne przedmioty i dekoracje.
    Pozdrawiam niedzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł:) Dla mnie najlepsza opcja nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! widzę, ze u Ciebie wszystko zawsze znajdzie jakieś zastosowanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kreatywność nie zna granic ;) Podobają mi się wszystkie pomysły, ale półeczka najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń