piątek, 13 maja 2016

Żyrandol z koła od roweru DIY

Hej!
Ostatnio naszło mnie na pewien projekt, ale zabrakło mi deseczek. Wypuściłam się więc z garażu, by popełzać po podwórku i czegoś poszukać. Zmierzałam na sekcję rąbanki drewna, jednak zatrzymałam się na sekcji złomu, bo nagle coś przykuło moją uwagę. Zobaczyłam koła od roweru i wrzasnęłam nagle: to jest takie logiczne! Moje oczy zapłonęły wielką miłością, a deski mogły odetchnąć z ulgą.
Zrobienie wiszącego okrągłego żyrandola już dawno chodziło mi po głowie. Planowałam zrobić go z hula hop, ale to by nie pykło. Za to koło rowerowe idealnie się do tego nadawało. Zeszlifowałam je, nałożyłam podkład, a następnie pomalowałam na fiolet. W szprychy wplotłam dwa komplety lampek led, a na koniec doczepiłam jutę. Całość wisi sobie tuż przy schodach:
Póki co włączniki do lampek leżą sobie na kole. Miała być specjalna puszka, żeby je tam ukryć, ale coś nie wypaliło, dlatego jest tak:
A tak to świeci wieczorem w ciemności:
Mnie mój żyrandolek bardzo się podoba. Ja lubię dodatkowe źródła światła i uważam, że fajnie jest włączyć wieczorem jakieś lampki. A Wy co myślicie o takim pomyśle? :)

13 komentarzy:

  1. Pomysł w dechę, lubię dodatkowe źródła światła, szczególnie jak są dyskretne i robią nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz zaskakujące pomysły! Zrobiło się pięknie i nastrojowo.
    Ale jak teraz będziesz jeździć na rowerze? Przerobisz go na monocykl? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz pomysły szalone!!! Naprawdę super ten żyrandol.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Kolejny super kreatywny pomysł :) Efekt świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście Twoje pomysły są niestandardowe, ale super rzeczy z nich powstają :). Żyrandol jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyrandol z koła od roweru? Ty cfaniaro zarąbisty pomysł! ,btw nie wiedziałam że masz sekcje "złom" w ogrodzie :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, bardzo mi się podoba ! Koło od roweru można wykorzystać na wiele sposobów. A Twój pomysł jest tego doskonałym przykładem. W nocy żyrandol prezentuje się genialnie.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny pomysl! na pewno wykorzystam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się u mnie mówi - chytre :D. Kapitalnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa sprytne i przebiegłe - nic się przed Tobą nie ukryje :)
    efekt końcowy - szalony i świetny !!

    OdpowiedzUsuń