sobota, 16 września 2017

Zamontuj Wymontuj Wyremontuj - Torba worek

Hej!
Co wtorek namiętnie pałętam się po moim ulubionym lumpeksie w poszukiwaniu perełek za 1 zł. Mimo że wszystko jest już przebrane, to ja coś tam zawsze znajdę. Plusem tego, że zostaje mało rzeczy jest też to, że po prostu nie kupię za dużo i nie przytłoczę się ciuchami. Na łowy łażę z moją koleżanką Olą, która też zawsze coś fajnego wygrzebie i doradzi mi, czy coś mam wziąć, czy nie :)
Tym razem w koszu z torebkami znalazłam złoty worek. O, jak ja lubię takie błyszczące rzeczy!
Już mając go w łapie wpadł mi pomysł, żeby przerobić go na torebkę. Ot, taką niedużą, idealną na mecz żużlowy.
Szczypcami zrobiłam dziurki po obu stronach worka. Zamontowałam oczka (o montażu oczek pisałam w tym poście), w które włożyłam spore kółka.
Przyszedł czas na wybór paska. Pasek do torebki możemy zrobić sami (więcej tu i tu) lub użyć takowego ze starej torebki.
Nie miałam dużego wyboru, ale zdecydowałam się na czerwony (upolowany w lumpie :D):
Pokusiłam się też o doczepienie metalowego serducha (też z lumpa):
 Oto moja torebka:
Jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Prosty sposób na szybką i efektowną metamorfozę ! Serce wygląda bardzo efektownie !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Ma teraz bardziej sportowy wygląd;)

    OdpowiedzUsuń