sobota, 2 września 2017

Jesienne stemple DIY

Hej!
Ostatnio trochę szaleję ze stemplami. Bardzo podoba mi się ta zabawa, toteż stworzyłam kolejny zestaw. Tym razem jest to wersja jesienna.
Z jesienią najbardziej kojarzą mi się spadające liście i grzyby. To takie pierwsze skojarzenie. Do tego jeszcze dynie, deszcz, żołędzie, kasztany... Postanowiłam wykorzystać kilka takich motywów i zrobiłam 6 nowych stempli. Standardowo zrobiłam je z folii piankowej.
Zrobiłam sobie grzybka, liścia, ptaka (nie kojarzy mi się tylko z jesienią, ale przyda mi się :D), żołędzia, parasolkę oraz krople.
Tak prezentują się na kartce:
Na stempelki zrobiłam też pudełko. Jakiś czas temu dostałam od koleżanki zestaw kosmetyczny właśnie w takim fajnym pudełku. Kosmetyki już są w użyciu, ale chciałam też wykorzystać opakowanie. Okleiłam je brokatową folią piankową:
Dodałam też literki:
I wszystko się mieści :)

4 komentarze:

  1. Pieczątek nigdy za wiele , i pudełeczko świetne zrobiłaś <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Tak naprawdę możesz tworzyć stempelki na każdą okazję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstał bardzo kreatywny i praktyczny zestaw !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń