niedziela, 10 czerwca 2018

Barwniki do tkanin Argus w akcji

Hej!
Barwienie tkanin jest dla mnie magiczne. Nie wiem dlaczego, ale mam to od dzieciaka - po prostu to uwielbiam! Wcześniej różnego rodzaju farby czy barwniki były dla mnie trudno dostępne, ale teraz mogę bez problemu mieć ich całe mnóstwo.
Ostatnio zamawiałam na Allegro sporo farb Renoskór i sprzedawca miał też w ofercie różnego rodzaju barwniki do tkanin. Wybrałam te z firmy Argus, bo nigdy wcześniej ich nie miałam. Wybrałam 5 kolorów, jedno opakowanie kosztowało mniej niż 2 zł.
Zanim je zakupiłam, to dobrze wiedziałam, co i jak chcę pofarbować. Do tego projektu potrzebowałam zwykłego białego T-shirtu. Znalazłam go w lumpeksie za kilka złotych.
Zdecydowałam się na opcję bez gotowania. Chciałam dwukolorową koszulkę i nie wyobrażałam sobie stania nad garem przez godzinę :D
Najpierw rozrobiłam żółty kolor, a następnie niebieski. Pierwszym barwnikiem pofarbowałam górę koszulki, drugim dół. Zostawiłam biały pas pomiędzy kolorami. Oba końce koszulki wymoczyłam po barwieniu w occie. 
Zabawa podczas barwienia była przednia, zwłaszcza kiedy wylałam pół niebieskiego na podłogę i ścianę w łazience :D Tyle dobrego, że bez problemu to zmyłam.
Jestem mega zachwycona tymi barwnikami i z pewnością użyję ich jeszcze nie raz. Za jakiś czas postaram się Wam pokazać, jak koszulka będzie wyglądała po kilku praniach. Nie będzie to jednak prędko, bo będę jej używać sporadycznie :)
Lubicie barwniki do tkanin? Jakie polecacie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz