sobota, 2 czerwca 2018

Pasek-łańcuch do aparatu | Pokrowiec na aparat DIY

Hej!
Tym razem podzielę się z Wami pomysłem na stylowy "pasek" do aparatu. Nie tylko świetnie wygląda, ale bardzo prosto go zrobić :)
Co będzie potrzebne?
-łańcuch o odpowiedniej długości
-kółka od breloczka
Dopasowujemy długość łańcucha. Ja szczęśliwie nie musiałam tego robić :D
 Zakładamy łańcuch na kółeczka. Gotowe!
Teraz wystarczy zamontować pasek-łańcuch w aparacie :)
Przy okazji pokażę Wam pokrowiec na aparat, który zrobiłam z torebki. Kupiłam ją za 1 zł dla łańcucha, który wykorzystam do innych projektów. Samej torebki miałam się pozbyć, ale stwierdziłam, że jednak ją zostawię. Nie była w jakimś super stanie, ale trochę ją podrasowałam farbą Renoskór. Namalowałam kontur aparatu i dodałam kilka różowych kropek. Doczepiłam też breloczek z filcu, który zrobiłam sobie jakiś czas temu.
Pokrowiec mieści sporo rzeczy - aparat w mniejszym pokrowcu, selfie stick, filtry oraz filtr-kalejdoskop. Jest całkiem pojemny i zmieści się do mojej dużej torby :)
Jak Wam się podobają takie pomysły? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz