niedziela, 25 listopada 2018

Kilka dekoracji świątecznych DIY

Hej!
W tym roku nie szaleję z ozdobami świątecznymi. Mam ich w domu całkiem sporo i przed nadchodzącymi Świętami zdecydowałam się zrobić dekoracje głównie mojej Mamci oraz przyjacielowi.
Zacznę od małej choinki z koralików do prasowania. Lubię z nich coś czasem robić i tym razem pokusiłam się o trójwymiarową konstrukcję. Dopomógł mi ten szablon.
Zrobiłam też całe mnóstwo drewnianych bombek. Część elementów miałam z KIKa, część z Tigera, a inne z Aliexpress. Pomalowałam je Złotolem, Srebrolem i farbą imitującą efekt cementu.
W sumie zrobiłam trzy pakiety dla trzech bliskich mi osób.
Filcowych aniołów miało być więcej, ale niestety nie mam aż tyle białego filcu :D I w sumie wyszły tylko trzy. Filcowe robótki robiłam z szablonów dostępnych tutaj.
Uwielbiam motyw reniferów i tutaj nigdy sobie nie żałuję :D Z tych trzech jeden jest dla mnie, co mnie ogromnie cieszy :D
Dwa swetry na choinkę powstały z filcu oraz elementów filcowych:
Zostało mi kilka pomponów, więc uszyłam dwie choinki i na nich umieściłam pompony jako bombki:
No i jeszcze zrobiłam choinki do powieszenia na choince :D
Jak zobaczyłam w KIKu mini metalowe wiaderka, nie mogłam się im oprzeć. Od razu wiedziałam, że zamocuję w nich mini choinki:
Na sam koniec pokażę wianki. Mam już wianek świąteczny z zeszłego roku, ale chciałam mieć też zimowy, czyli bez bombek itp. Może stać całą zimę. Standardowo zrobiłam dwie sztuki - jeden dla mnie, a drugi dla Mamci.
Jak Wam idzie robienie dekoracji? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz