sobota, 10 listopada 2018

Choinka ze ścinków DIY

Hej!
Całkiem niedawno przyszedł mi do głowy pomysł na choinkę, a wszystko przez kawałek metalowego stojaczka, który znalazłam w domu. Na początku chciałam specjalnie kupić tiul i nim obwiązać stojak, ale stwierdziłam, że to bez sensu. Ucieszyłam się, gdy znalazłam zieloną bluzkę w lumpeksie za całe 1 zł - od razu wrzuciłam ją do koszyka. Dzięki temu zakupowi mogłam zrobić niedużą choinkę na nadchodzące Święta :) Sama instrukcja jest bardzo prosta, a choinka powstaje szybciorem.

Co będzie potrzebne?
-stojak (np. na ręczniki papierowe)
-zielony materiał
-gwiazda (gotowa lub zrobiona, np. z filcu)
Z materiału wycinamy paski różnej długości i zawiązujemy na stojaku. Na dole wiążemy te dłuższe, wyżej te krótsze.
Na samej górze montujemy gwiazdę - ja swoją zrobiłam z filcu. Gotowe! :)
Jak Wam się podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz