wtorek, 27 listopada 2018

Tani i prosty kalendarz adwentowy DIY

Hej!
Kalendarze adwentowe cieszą się dużą popularnością. Mnie osobiście najbardziej kuszą te kosmetyczne, ale nie mam budżetu na takie fanaberie. Robię więc swój kalendarz, co oczywiście oprócz ceny ma swoje plusy - mogę tam upchać to, co chcę :D Pierdółki zaczynam zbierać już pod koniec września, a wszystko po to, by rozłożyć wydatki no i nie latać po sklepach w ostatniej chwili w poszukiwaniu rzeczy. Mój kalendarz jest już gotowy i czekam, żeby go ustawić - wisieć nie będzie, bo trochę jest tam cięższych rzeczy :D

Co będzie potrzebne?
-torebki śniadaniowe
-sznurek
-naklejki/stemple/mazaki
Tutorial jest bardzo prosty - wystarczy ozdobić torebki śniadaniowe liczbami. Ja zrobiłam to przy pomocy naklejek z KIKa, które kupiłam w zeszłym roku po Bożym Narodzeniu za grosze. Można też użyć stempli, mazaków, kredek itp.
Następnie wkładamy do torebek prezenty i zawiązujemy sznurkiem. Gotowe! Kalendarz można powiesić, poustawiać, czy co tam chcecie :)
W moim kalendarzu goszczą głównie kosmetyki (w większości różne rzeczy do kąpieli) oraz przydasie. W przypadku wypełnień mamy duże pole do popisu. Można tam włożyć np. herbatki, słodycze, ulubione cytaty, różne przedmioty wykonane ręcznie, ozdoby świąteczne, itd.
Robicie kalendarze adwentowe czy wolicie kupić gotowy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz