niedziela, 30 grudnia 2018

Planer taki jak Ty od Gabrieli Gargaś

Hej!
Na moim blogu największą popularnością cieszą się posty o kalendarzach, więc namówiłam moją znajomą na użyczenie mi do zdjęć jej planera, który bardzo mnie zachwycił. Jest to "Planer taki jak Ty od Gabrieli Gargaś", autorki poczytnych powieści.
Znajoma kupiła go w Biedronce za 25 zł, ale można go dostać w wielu księgarniach i przez internet. Ma 319 stron. Jest to produkt uniwersalny, bo nie ma w nim dat, więc można zacząć w nim planowanie od dowolnego momentu.
Na samym początku znajdziemy wstęp oraz instrukcję obsługi planera.
"Planer taki jak Ty" ma też miejsce na podsumowanie roku.
Można wpisać w nim też cele na następny rok.
Miesiąc jest rozplanowany w następny sposób:
Jest też miejsce na zapisywanie różnych rzeczy żeby się zmotywować:
Są różne cytaty i ten najbardziej mi się spodobał :D
Na końcu znajdziemy miejsce na zapisywanie rzeczy istotnych w danej porze roku:
Oprócz tego, jest miejsce na notatki i planer ma 3 wstążki-zakładki. Jest pięknie wydany i zdecydowanie cieszy oko. Ma twardą okładkę z tłoczeniami. Ja jestem nim zauroczona i żałuję, że nie jest mój :D
Jak Wam się podoba? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz