czwartek, 25 lipca 2019

Farby w sztyfcie z Biedronki

biedronka farby w sztyfcie
Hej!
Właśnie powoli kończą mi się farby w sztyfcie z Biedronki, więc pomyślałam, że napiszę o nich kilka słów. Farby te bywają w Biedronce podczas oferty szkolnej i 6 sztuk kosztuje poniżej 10 zł. Niestety, ale dokładnej ceny nie pamiętam. Ja w swojej kolekcji miałam dwa zestawy.
biedronka farby w sztyfcie
Niestety, nie pamiętam, które kolory były w danym zestawie :D W każdym razie tak one się prezentują:
biedronka farby w sztyfcie
Farby w sztyfcie z Biedronki nie są mocno kryjące - trzeba kilku warstw. Tak kolory prezentują się na kartce:
biedronka farby w sztyfcie
Schną naprawdę szybko i mają ładne, żywe kolory, które nie blakną. Jestem z nich zadowolona. Używałam ich do tworzenia kartek i kilka razy paćnęłam nimi w swoim notatniku.
biedronka farby w sztyfcie
Bardzo polecam te farby. Oprócz szybkiego wysychania, dużym plusem jest to, że farba jest gotowa do użycia, nie trzeba nic do nich dodawać. Po prostu wysuwamy farbkę i można paciać :D
biedronka farby w sztyfcie
Jak Wam się podobają? :)

EDIT 17.08.2019
Dokupiłam jeszcze tegoroczną edycję farbek, tym razem neonową. Koszt to 8 zł. Do wyboru są jeszcze zwykłe oraz metalizowane.
farby w sztyfcie biedronka neonowe
farby w sztyfcie biedronka neonowe
farby w sztyfcie biedronka neonowe
farby w sztyfcie biedronka neonowe
farby w sztyfcie biedronka neonowe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz