sobota, 25 września 2021

Magnesy z kapsli DIY

Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Hej!
Dzisiaj zapraszam na instrukcję, jak wykorzystać kapsle z butelek. A tak konkretnie zrobimy sobie magnesy. Ja lubię magnesy, mam taką tablicę, gdzie sobie przyczepiam różne rzeczy, więc magnesy się przydają. 

Co będzie potrzebne?
-kapsle
-magnesy
-farba w spreju
-klej na gorąco

Bierzemy kapsle i kładziemy na czymś, co możemy pobrudzić przy malowaniu. U mnie gazetki, ale może być też jakaś folia:
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Pryskamy farbką:
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Czekamy, aż wyschną:
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Opcjonalnie można jeszcze kapsle pomalować farbkami. Ja użyłam farbek w pisaku i sobie coś tam popaćkałam. Trochę jednak te farbki są kiepskie, bo czasami z pisaka za dużo się leje, więc trzeba uważać:
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Odwracamy kapsel i do środka lejemy trochę kleju na gorąco:
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Lejemy, lejemy, a na sam koniec wkładamy magnes (ja swoje kupiłam na Aliexpress, ale można np. powyjmować ze starych i niepotrzebnych magnesów). Trzeba tylko pamiętać, żeby za szybko tego nie robić, bo magnes utopi się w kleju i tyle z tego będzie. 
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam
Cyk i gotowe. Ot, takie małe zrób to sam. U mnie magnesy z kapsli cały czas są w użyciu, dobrze mi się sprawdzają ;)
Magnesy z kapsli DIY zrób to sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz