piątek, 10 września 2021

Szydełkowa torebka DIY | Torba na akcesoria fotograficzne

Szydełkowa torebka DIY | Torba na akcesoria fotograficzne
Hej!

Ostatnio natworzyłam sobie sporo różnych filtrów do robienia zdjęć, wpadło też w moje ręce kilka ciekawych gadżetów. Bawię się fotografią i robię sporo zdjęć. Ale zrobił się pewien problem - te wszystkie rzeczy przestały mi się mieścić w torebeczce. Upychałam, ale nic z tego. Kiszka. No to cóż zrobić, trzeba coś większego. Mam co prawda torbę na aparat i akcesoria, ale to z kolei za duże. Kasy w portfelu nie za dużo, ale za to miałam włóczkę i chwilkę wolnego czasu :D

Torebkę zaczynałam trzy razy i dopiero za tym trzecim razem wyszła. Chciałam zrobić coś w zupełnie innej kolorystyce, ale włóczka jakoś dziwnie się układała. Zamieniłam ją więc na czarną (z tej samej serii z TEDi) i wtedy poszło. Klapę zrobiłam też z włóczki z TEDi, ona jest lekko fioletowa. Piszę tu o kolorach, bo widzę, że aparat kiepsko to złapał. W każdym razie torebka jest czarno-fioletowa. 

Szydełkowa torebka DIY | Torba na akcesoria fotograficzne
Nie jest to duża torebka, ale te wszystkie akcesoria fotograficzne bez problemu się zmieściły. Doczepiłam też do torebki pasek, żeby było wygodnie ją nosić.
Szydełkowa torebka DIY | Torba na akcesoria fotograficzne
Torebka jest zamykana na guziczek:
Szydełkowa torebka DIY | Torba na akcesoria fotograficzne

Co prawda torebka jest lekka i bez wzmocnień, ale nie planowałam robić takowej na jakieś obiektywy czy lustrzanki. To torebka na moje akcesoria, leciutkie filtry i inne dziwne rzeczy. I do tego się świetnie sprawdzi. Poza tym może być po prostu zwykłą torebką na portfel czy telefon :D Same plusy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz