niedziela, 19 września 2021

Prosty organizer na pierścionki DIY

Prosty organizer na pierścionki DIY
Hej!
Dzisiaj coś mega prostego, że aż ciężko nazywać to "zrób to sam" - bardziej "weź to sam i już masz" :D Pomysł ten wpadł mi przez przypadek, bo natworzyłam trochę pierścionków i potrzebowałam czegoś na szybko, by je jakoś uporządkować. Z pomocą przyszła mi agrafka - taka trochę większa. Kupiłam kiedyś cały zestaw w Action, bardzo te agrafki są przydatne. O takie:

Prosty organizer na pierścionki DIY
I cała to filozofia - weź se agrafkę, rozepnij, nałóż pierścionki, zapnij, gotowe :D I już się nic nie wala na biurku ;)
Prosty organizer na pierścionki DIY
Można nawet ten organizerek zawiesić sobie na gwoździku:
Prosty organizer na pierścionki DIY
Prosty organizer na pierścionki DIY

Ten prosty organizer na pierścionki przydał mi się też w podróży. Wiem, że istnieją lepsze organizery, jakieś ładne pudełeczka i inne takie fajne rzeczy, ale taką agrafkę miałam pod ręką ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz