sobota, 6 lutego 2021

Farby akrylowe Profil

Farby akrylowe Profil z allegro
Hej!
Dzisiaj chcę zaprezentować Wam kilka kolorów farb firmy Profil, które kupiłam w zeszłym roku na Allegro. Akurat wszystko wtedy było pozamykane, a mnie skończyły się farby. Dlatego właśnie zrobiłam zakupy w internecie. Kupiłam sześć słoiczków farb akrylowych Profil. Wtedy płaciłam 8 zł za słoiczek 150 ml, teraz widzę (czyli na dzień 6 lutego 2021), że są za 12,90 zł. Swoją drogą u tego producenta można kupić różne pojemności, a także inne farby, m. in. do tkanin.
Oczywiście jak to zwykle przy tego typu postach przypominam, że nie jestem profesjonalistką i paciam sobie amatorsko.
Farby akrylowe Profil z allegro
Wybrałam sobie 6 kolorów: różowy, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, czerwony i żółty. Kolorów jest do wyboru dużo więcej.
Farby akrylowe Profil z allegro
Na górze każdego słoiczka jest numerek i kolor:
Farby akrylowe Profil z allegro
Są też informacje od producenta:
Farby akrylowe Profil z allegro
Jeżeli chodzi o konsystencję, to dla mnie jest idealna. Farby nie są ani za gęste, ani zbyt lejące. Dość szybko schną, zwłaszcza, jak niewiele się ich nałoży. 
Farby akrylowe Profil z allegro
Najważniejsze, czyli próbnik kolorów na kartce. Tu jest tylko jedna warstwa i jak widać, nie jest zbyt mocno kryjąca, ale w sumie nie są przezroczyste. Jak na moje potrzeby jest ok :) Można sobie też nałożyć więcej warstw.
Farby akrylowe Profil z allegro

Jak dla mnie farby są dobre i jestem z nich zadowolona, często ich używam, zwłaszcza w journalach. Ale powiem Wam, że zaskoczyła mnie aż taka podwyżka ceny za jeden słoiczek. No, ale wiadomo, teraz wszystko drożeje, więc rozumiem. 

Z zakupu jestem zadowolona i fajnie, że te farby są w słoiczkach. Lepiej się je wyciąga. Przy plastikowych tubkach zawsze trzeba je na koniec rozciąć, by wyciągnąć resztę farby, a tu wszystko elegancko :) I kolorki ładne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz