czwartek, 11 lutego 2021

Bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY

bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
 Hej!

Bardzo lubię przeglądać Pinterest w poszukiwaniu inspiracji. I tak właśnie znalazłam ciekawą bransoletkę Mayol Jewlry o nazwie Las Palmas. Spodobała mi się, chociaż akurat jest to bransoletka na nogę. Ja takich nie noszę, ale to nic, bo postanowiłam sobie zrobić bransoletkę w tym stylu na rękę :) Jest bardzo prosta do zrobienia, zapraszam na tutorial :)

Co będzie potrzebne?

-łańcuszek

-zapięcie - karabinek

-kółka montażowe

-szpilki jubilerskie

-białe/beżowe koraliki

-bocianki i szczypce

bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
Zaczynamy od dopasowania długości łańcucha oraz przyczepieniu zapięcia (na kółeczku montażowym). Ja akurat ten krok miałam już zrobiony, bo ta baza na bransoletkę czekała na swoją kolej już jakiś czas :D
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
Następnie nakładamy koralik na szpilkę. Jeśli jest za długa, skracamy ją:
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
Następnie zaginamy szpilkę:
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
Zaczepiamy na łańcuszku i domykamy zagięcie:
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
Montujemy kolejne koraliki. Można je zaczepiać na co drugim ogniwku łańcuszka albo na każdym. Ja wybrałam drugą opcję :)
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
I kolejne, i kolejne... aż skończymy:
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
I gotowe :) 
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY

bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY
bransoletka w stylu Mayol Jewelry DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz