piątek, 7 maja 2021

Szydełkowa zielona torebka DIY

Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY

Hej!

Niedawno zapragnęłam nowej torebki. Miałam ją już w głowie - torebka koszyk, z rączkami, ale też dłuższym paskiem, koniecznie w zieleni. Pomyślałam, że podjadę do TEDi i kupię zieloną włóczkę t-shirtową, bo tam mają, no to wiadomo - kupię i zrobię torebkę. Czy muszę mówić o moim rozczarowaniu, kiedy zobaczyłam, że zielonej włóczki brak?

Ale czy to jest jakiś problem? Dla mnie żaden :) Wzięłam dwa motki (jeden ok. 500g) białej włóczki. Chociaż ciężko mówić tu o bieli, gdzieniegdzie były żółte plamy. Także jeśli szukacie białej t-shirtowej włóczki, miejcie to na uwadze. Mnie te plamki nie przeszkadzały, bo musiałam i tak ją pofarbować. Na szczęście wcześniej kupiłam sobie trochę barwników Biel i kolor. No to cóż, rozwijamy włóczkę i sru do gara! Tak to wyglądało podczas farbowania:

Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY
Musiałam użyć dwóch odcieni zieleni, bo mi zbrakło. Ale to nic. Dla mnie to oczywiście żaden problem :) Kiedy już wysuszyłam włóczkę (trwało to wieki...), zaczęłam działać. Chwyciłam szydełko i zrobiłam sobie torebkę. Samo zrobienie torebki trwało krócej, niż farbowanie i suszenie włóczki. Rączki wzięłam z torebki z lumpeksu za 1 zł (polecam tak właśnie pozyskiwać różne takie rzeczy, to prawie darmo), wmontowałam też kółeczka do dłuższego paska. I jest. Leśna torba :)
Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY
Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY
Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY
Szydełkowa zielona torebka koszyk DIY

Ostatnio znowu zafiksowałam się na punkcie zieleni. Raduje mnie ten kolor :) A torba będzie mi służyła na moje wyprawy leśne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz